Vädergudarna har värre beslutsamhetsångest än jag!


Jaha, här bloggar jag om att det börjar bli höst och dagarna efter slår det om och blir skinande sol och 22 grader -.-
Nej, jag hatar inte sommaren och solen (tro vad du vill, Tuva!! (rut)) men nu tycker jag faktiskt att det får räcka! Denna sommaren har varit grym på alla sätt och vis!!  Studenten, 18 år, studentöverraskningsfest, mycket tid med bk, en del Ola (diggiloo har varit cpgrymt!), massa resor, massa voltige, fina dagar med pulefolket, picknick/grillning, utgångar, U21-landskamper, lomma, shopping osv..

Sommaren 2009 har varit perfekt, i princip. Finns inte mycket som skulle kunna göra den bättre och då tycker jag: leave it that way! Dra inte ut på det för mycket, för precis som en sjuhelsikes konsert så ska den avslutas när den är som bäst. Vilket den har varit.

Nu vill jag istället kunna se fram emot hösten 2009, som kommer att bli minst lika bra!


Kommentarer
Postat av: tuva

aaouuu.. du och solen har nog något liiitet otalt ändå xD

2009-09-08 @ 14:26:54
Postat av: Adinaa

joru, några dagar extra med mej hade varit grädden på moset va? ;) hehehehe :D

2009-09-08 @ 17:18:45
URL: http://marinasprinskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0