Usch, usch, usch..

Har inte känt mig såhär slösaktig på länge, ska ni veta! (Rent ekonomiskt då, givetvis ^^).
Idag började det med att jag bokade tågbiljetter upp o ner till stockholm 3-4 okt, samt 10-11 okt. Hejdå 2000 kr! (Tur man fick lön idag!!).

Här har ni några utav biljetterna! :u






Efter jobb blev det äntligen en shoppingrunda för mig!! Var så galet längesen jag var och shoppade!! :o Helt stört! Det gjorde iallafall att jag uppskattade det väldigt mycket, och lyckades under dagen bränna 1000 kr till på:

- Fika/lunch på Waynes. Oerhört gott och ja, jag är fortfarande mätt!








- Busskort. Man måste ju ta sig till jobbet på nåt sätt..







- Ansiktskräm. (den kändes naajs :))







- Topp på New Yorker. Kul va?! :D







- Skinnjacka från Cubus. Jag & Helena hade världens beslutsamhetsångest och stod säkert i provrummet i en kvart med 7-8 olika skinnjackor. Till slut blev det den här, och hon tog sin tuffa xD (blev inte särskilt bra på bild, men ni får säkert se den IRL nån dag :))






Jag och Helena köpte inte aaalls samma tröja från New Yorker, och inte aaalls vars en svart skinnjacka från cubus, vilket gjorde att vi såg ut såhär:






Nu ska jag dock gå o lägga mig. Någon ska ju jobba även imorgon, med start 07.00!!

Godnatt folket!


Kommentarer
Postat av: Christina

För min första lön köpte jag en päls.

En riktig, skäms över det idag.

Tröjan var så gullig och jackan påminner om en av mina. Härligt!

Vi har också kollat biljetter till Stockholm.

Det blir flyg upp och tåg hem.

2009-09-26 @ 01:49:16
Postat av: Emma

Det är ju likadan skinnjacka som jag har fast jag har den ljusbruna!! :O

2009-09-28 @ 21:04:03
URL: http://emgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0