Tuesday

Howdy!

Idag mådde jag tack och lov bättre än igår, så visst var jag och jobbade! Duktigt värre :) Mycket mer har nog inte hänt idag, har faktiskt inte ens tränat eftersom jag tänkte ta en dag o vila mig helt frisk :(

Imorgon däremot är det andra bullar som gäller. Först ska jag jobba 7-15 och sedan ska jag på min första körlektion på körskola 16.45. Först trodde jag dock att jag skulle få ställa in den, eftersom att mitt körkortstillstånd ligger i pappas bil, som är i Italien. Där nere har han tydligen gift sig också förresten (vilket en tant på jobb (som jag inte ens vet namnet på) berättade för mig idag). Hm.. Aja, ibland kommer man till ett läge då man helt enkelt slutas förvånas. Jag kom till det läget för många år sedan.


Nu blir det hursomhelst jag, Trassel, sängen & filmen på kanal 5. Love it.


Kommentarer
Postat av: Tuva

ska du köra med måns?!!! :D

2009-09-16 @ 02:04:02
Postat av: Emma

Men gud ofta inte berätta att man gifter sig :O:O:O

2009-09-17 @ 20:51:53
URL: http://emgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0