Time frightens me.

Jag hatar nostalgi! Det är en äckligt jobbig känsla! Och det värsta av allt: musik framkallar det väldigt lätt och numera får jag nostalgikänslor av Familjen - Det snurrar i min skalle!!! Det är en svingtbra låt, typ partylåt nummer 1 & och är så gaalet ihopkopplat med studenten för mig (minns inte om den kom på flaket men den spelades iallafall flitigt både på balen och på lärarlunchen på studentdagen). Och nu kommer den här och ger mig nostalgi! Det gör att studenten känns så jäävla längesen att man inte vet vart man ska ta vägen. En låt som är sammankopplad med studenten och sommaren 2009 ska inte känns såhär långt ifrån, den ska inte ge nostalgikänslor. Det är inte okej.

Nu ska jag iallafall stänga av skitlåten och gå och göra mig redo från sängen (ja, jag är väl medveten om att klockan knappt är 10). Men sen ska jag (och trassel såklart) njuta utav ännu ett Greys avsnitt in bed :)

Natti natti!






















Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha nog för att jag är knäpp men döpa en mus?? Maaaoo..... Jag kallade den iofs för Musse ett tag men asså, räknas inte ;) hahaha

2009-09-24 @ 10:08:58
URL: http://emgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0