Snart drar viiii!

Nu har man varit och tränat också (snacka om att träna in i det sista!!). Min cp-rygg som nu envisas med o göra sig hörd på vartenda träning ignorerar vi - han har som vanligt ingen talan :U

Nu är all packning klar (i princip), matsäcken är lagad (mackor, yoghurt, melon, dricka och pastasallad - check!) och jag börjar skymta ljuset på denna låååånga förberedelsetunneln.

Nu ska jag nämligen bara städa till min fina kanin och sen ska jag nanna gott :] FÖR IMORGONBITTI KLOCKAN 06.00 LÄMNAR ÖRESTADS LAG 1 MALMÖ-MARK OCH BEGER SIG UPP MOT VÄSTERÅS. SVENSKA & NORDISKA MÄSTERSKAPEN VÄNTAR OCH WE'LL BE BACK ON MONDAY!!!

Håll era tummar för oss, kära bloggläsare.


Kommentarer
Postat av: sanna - en blogg om lite vad som helst ♥

vart i v-ås är det? ;)

2009-09-11 @ 15:36:19
URL: http://sannajjonssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0