Säg vad ni vill- idag är det FAN höst!

Min första riktiga höst-outfit blev buren idag! :D I Elinas klädöverlämning fanns det massor av mysiga höstkläder som nu ligger på mitt golv - däribland inte mindre än 6 stickade koftor (och jag älskar stickade koftor, om ni inte fattat det redan ;)). 2 av dom var dessutom långa, dvs det enda som behövs till är ett par tights och ett par stövlar! L-o-v-e it!

Temat för dagen föurtom höst varit "drama". Någon var tillbaka på jobbet, oj vad skoj. Upptäckte dock att jag har speciellt 2 väldigt snälla arbetskamrater :) Folk kopplar nog mycket mer än vad man tror!
Dessutom har det varit spännande och följa MFFs alla internetsidor. Igår avgick nämligen Tony Ernst som MFF Supports ordförande (eftersom att han blivit oerhört kritiserad från alla håll för att han sa vad han tyckte om MFFs läge och MFFs styrelse), och nyheten för idag är att MFF Supports hela styrelse backar upp honom och avgår dom aswell :/ INTE bra det här! Nu när MFF behöver sina supportrar mer än nånsin! :S Det blåser hårda vindar på den himmelsblå himlen.. 

Nästa dagstema var iallafall "lackhet". Det finns nämligen ingenting som stör mig så mycket som människor som berättar för mig vad jag ska göra. Människor som tror sig veta (bättre än jag) hur jag vill leva mitt liv. Att typ.. öhm.. JAG skulle veta det är ju out of the question och vad jag har tänkt är ju garanterat fel.. NOT! Så bara låt mig göra mina egna val och gå min egen väg. För jag tänker ändå göra exakt detta, oavsett vad någon might say. End of discussion.

Nu ska jag kolla klart på NCIS o sen börja städa mina garderober tror jag. Där e ju massa kläder nu som ska få plats :)
Puss & kram




Lång stickad kofta, tights & höga stövlar. It doesn't get much better than that!


Kommentarer
Postat av: Emma

Eller hur! Utan tvekan mest perfekta outfiten på hösten!!!! & du är bäst gumman, ta ingen skit! :) <3

2009-09-24 @ 17:23:41
URL: http://emgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0