Ooops.

Nu har jag varit kass på det här med bloggandet igen :( tur att jag inte är någon storbloggare - snacka om en karriär som går i stöpet haha. Nä, men som den hobbybloggare jag är tänkte jag nu delge er informationen och förklaringen om min tidigare blogg.se-frånvaro:

Måndag:

Först jobb (inte ofta jag kan/vill blogga på jobb!).

Efter jobb vart det snabbt hem, duscha & fixa och sen åka iväg in till stan. Träffade laget, mina tränare och några föräldrar på för en middag på Elysée, vilket var mycket mysigt! :) "DU kan va tönt!". Ja, vi är som vi är men oj vad vi har skoj! :D Har nog aldrig trivts så bra i ett lag som jag gör nu :) What can I say - ÖRS lag 1 är bäst, så äre bara! :)

Under tiden pågick en hemmamatch mot Elfsborg. Eftersom att jag (alltså) var på restaurang (och inte riktigt kunde hoppa över det- särskilt inte med tanke på att det var för att fira SM&NM-bronset) var jag inte där. Soooorgligt värre, särskilt eftersom MFF UTKLASSADE ELFSBORG MED 5-0!!! Största allsvenskan segern på många år, made by oss över Elfsborg (som ändå ligger 4a i tabellen, jämfört med vår 10e placeringen). Sjuuuukt surt att inte vara på plats då men oj vad glad jag blev ändå (vi fick uppdateringar konstant på elysée). Det är pågarna verkligen värda :)

 

Tisdag:
Jobb idag igen (man är ju en liten arbetsmyra ;)). Efteråt åkte jag till posten på dalaplan där alla de stora paketen från utlandet anländer (kändes fett coolt (H)). Jo, för då hade mina voltigeskor äntligen kommit från tyskland (along with ett brev på tyska från hon som jag har haft mailkontakt med, som jag veeerkligen fattar! Hm, det fanns ju inte en anledning till att jag skrev på ENGELSKA i mailen xD).

Hursomhelst så kom jag hem, hämtade lite kläder hos siz (lite höstkläder som hon ville bli av med). Det är rätt konstigt - när vi var mindre hatade jag att vara minst eftersom att jag alltid fick ärva kläder av elina och kristina. Nu älskar jag när elina bestämmer sig för att städa sina garderober! :D Nu har vi faktiskt ganska likadan stil, så kläder som hon ger mig är sådana som jag mycket väl hade kunnat köpa själv. Alltså, fina kläder gratis. Whats not to like?

Dock råkade det bli så (på något sätt) att jag somnade när jag kom hem. Vaknade upp halv 8 för att mormor kom upp i lägenheten (jag var hemma själv). Cp-förvirrad var jag, men kom sedan på att jag var 10 minuter för sen till träningen hoho ^^ Men, nu har man ju nära och bra till träningen så de va bara att dra på sig lite träningskläder och hoppa på cykeln för en finfin träning! :D Vi började fila på en ny kür till nästa år och det vi kommit fram till änsålänge är faktiskt jävligt svårt (och vi fick redan 9,0 av 10 i svårighetsgrad på vår kür på sm, och den här küren känns betydligt svårare!!). Så nu ska vi bara fixa lite högre utförandepoäng också & lite grundpoäng, sen jävlar :D  "guld ska glimma där det hör himma" säger jag bara ;)


    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0