Lillördag (= snart veckoslut!!)

Hihi, nu tittar jag in här igen :]
Denna fina onsdag har varit sååå dryg. Först jobb i 8½ timme, övningskörde hem (jag kör fan bra nu! tom eco!! (H)) och sedan har heeeela kvällen gått åt till o städa min garderob! Det strikade mig hur sjukt mycket kläder jag har (en del som jag inte använder), o särskilt nu när jag fått ännu mer kläder av siz. Men, nu är allt genomgått, omvikt och inlagt (lyckades faktiskt slänga drygt 3 påsar också!). Nu äre bara alla träningskläder kvar... :(

20 i 9 var jag klar med kläderna o då städade jag till pancakes o sen tog jag världens speedo-dusch o var klart PRECIS till säsongsstarten av GREYS!! We like! :D Var dock ett sorgligt avsnitt - George dog ju :( inte najs.

Nu blir det sängen för mig, ska upp vid 5 imorgon nämligen :( För mellan jobb o träning ska jag imorgoneftermiddag hinna med en fika med louise och cj :) Egentligen skulle det varit hela gänget, men eftersom att det är så gaalet svårt o hitta en dag o tid som 9 personer kan så får det bli vid ett senare tillfälle!

Natti natti!

 

Förresten så använder jag för tillfället min gamla mobil igen (Sven-inge) som jag har upptäckt har mycket bättre kamera än vad klas har nu. Så denna mobilen tänker jag ha tills jag köpt en digitalkamera, o därför kommer jag kunna bjuda på fler vardagsbilder i bloggen, skoj va? :D






HAHA, okej, just denna bilden blev ju inte så jävla bra (jag skyller på att klockan var typ 7 & jag precis hade halsat 2 koppar svart kaffe). Anyhow - för att visa en rättelse på favorit-höstoutfiten: tights, höga stövlar, lång stickad kofta PLUS skinnjacka och stickad lång halsduk som man kan vira några varv om halsen :D UNDERBART!!





och nej, jag KAN inte vara seriös när jag är rastlös och uttråkad! xD

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha kör skoda ser jag ;)

2009-09-30 @ 23:04:02
URL: http://emgustafsson.blogg.se/
Postat av: Christina

Ha det underbart skoj i helgen och jag saknar dig

2009-10-01 @ 10:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0