Hela Sverige skrattar!!

Okej, nu ska jag skriva lite här, va.

I lördags jobbade jag först, 7-14. För jävla stolt över mig själv faktiskt. Jag & Frida (som jag jobbade med) blev inkallade eftersom att vi ligger så jävla back i vårt arbete, hela avdelningen :(  Men vi jobbade på och vi fick tillsammans undan nästan 500 stansningar. Duktigt värre! :D
Efter jobb stack jag till stan och mötte Jénny för en mysig heldag med shopping! Jag köpte (duktigt nog) ingenting till mig själv, utan bara presenter till Matilda.
Dessa fick hon på kvällens kalas, som då hölls hos henne eftersom att hon fyllt 18 år för ca en vecka sedan. Presenterna blev väldigt uppskattade (särskilt den ena som jag blev så jävla nöjd med :D - orkar inte förklara för det är sjukt internt). Men, då blev iaf både hon och jag glad :)



I söndags jobbade jag igen, 07.30-11.30. Stack hem, duschade och drog till Malmö Stadion (jag vägrar säga Swedbank stadion!). Träffade Nathalie och sedan Jonna o co inne på Norra stå! Så följde en härlig match mot bajen, och ojojoj säger jag bara!! Vinst med 3-1, vilket numera gör att vi har gjort 13 mål på 4 matcher! Tänk om vi bara spelat såhär från början, då hade det fan varit guld-strid nu :( Men, bättre sent än aldrig som det heter, o nu vet vi att vi har ett för jävla bra anfallspar som heter Edward Ofere och Daniel Larsson. Jo, det var en fin match och ramsorna gick mest i stil med "SUPERETTAN" *KLAPPKLAPPKLAPP*,  "Baaaaajen åker UT iååår!" *Hela stå-läktaren vinkar* och "HELA SVERIGE SKRATTAR"!. Så jävla kul :'D Tyckte faktiskt lite synd om spelarna i laget, men deras supportrar är allsvenskans största sär så de var tvugna att tryckas till lite. Så mycket som det bara går. Nä, Malmö FF säger jag bara! <3

Efter matchen mötte jag upp min tränare och hennes sambo som också var på matchen, o så åkte vi till stallet för träning. Först skulle vi träna individuellt på Jacques, men han gick som en kråka när de började värma upp honom, o när vi då plockade av honom grejerna upptäckte vi sår bakom båda frambenen :( så in med honom, o så började vi träna på Matti istället. O ja, de gick väl som vanligt - 3mannakür i galopp på en häst utan träns är vardagsmat nu.
Efter en lång, djurig helg fick jag iallafall sova 8 timmar sen.




Såhär ser det ut i mellersta hamnen klockan 06.30 en lördagsmorgon!





För att tagga lite inför helgens match bytte jag färg på datorn till ljusblått! :]

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0