Hejsan hoppsan..

Men nu är ni väl vana vid att det dröjer lite mellan inläggen ;) Men jo, jag lever & enjoying it 8) Jobbet är slut för dagen om exakt 4 minuter och det tackar vi för :] Då ska jag få köööra (me like!) till stallet och först pysmysa med lilla Jacques (som inte kunde gå voltige igår eftersom han hade sår bakom frambenen :() och prata lite med riskolan angående detta (jag lovar att de kommer anklaga voltigen för det här.. -.-!). Därefter ska jag träffa Ebba (skrittlagets linförare) och så ska vi gå igenom voltigerummet (där vi har alla voltigesaker) och skriva upp allt vi ska inhandla imorgon!

Så, nu är det bara 2 minuter kvar - dax att börja stänga av datorn ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0