SöndagsångesT!

Tjiho.
Nu tänkte jag titta in här igen för att skriva snabbt om helgen :)

Fredag:
Jobb & sedan pulemys hos Tuva. Det vart alltför längesedan man träffade dom!<3

Lördag:
Cafeterian på ÖRS med ck! Min misslyckade kladdkaka lade grunden för en smådryg förmiddag (ni anar inte så tråkigt det är där!), men med Nattis som sällskap så blir det lite roligare iallafall :)
Dagen inleddes med en 1,5 timmes lång tupplur. Så jävla underbart! Att sova på dagen är nåt utav det bästa som finns :] Kvällen fortsatte med mig, Trassel och Pancakes. Godis och Freaky Friday. Har nog sett den filmen 100 gånger men vaddå? Där finns bra musik, rolig story och chad michael murray. What else do you need?

Söndag:
- Jobb 07.30-11.00
- Träna 11-13.30
- Lina Jacques till de i mitt lag som nu även ska börja träna individuellt 13.30-15.00
- Lina Merlin till lag 2 15.00-17.00

Japp, jag är trött! :P
Nu ska jag fortsätta kolla på Miss secret agent 2 (1an är en utav mina favoritfilmer, men har inte sett 2an faktiskt. Dessutom är ju Sandra Bullock en grym skådespelerska!). Ska även slänga in en beställning till Ellos strax - har ni tur kanske jag publicerar några bilder över mina nyinköp! ;)

 




Nattis undersöker min fina kladdkaka i cafeterian i lördags.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, din kladdis var söt!

2009-09-26 @ 21:03:31
URL: http://nataliebrixland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0