Blääh!

Japp, som ni förstått är jag hemma från V-ås nu, men idag har inte varit särskilt fin :( Jag har upptäckt att man inte sover särskilt bra i en bil, särskilt inte i 60 mil. Hemma var jag inte förrens 4 imorse och hela dagen har gått åt till segande i sängen. I söndagsmorse vaknade jag nämligen upp cpförkyld (det var askallt i det lilla rummet jag & mitt lag sov i i stugande- bidragande orsak?) och nu har det hela eskalerat. En väldans värk i kroppen och huvudet (jag som typ aldrig har huvudvärk!) får mig o undra ifall det är en bieffekt utav helgens bravader eller ifall det är så illa att jag håller på att bli sjuk igen? :(
Så nä, nu ska jag sega vidare med SATC och, hör o häpna, popcorn! (det är jag typ aldrig sugen på, o äter enbart när jag är med bk eftersom hon är ganska förtjust i det ^^). Men idag så! :) Och så blir det till o krya - imorgon måste jag förihelvete till jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0