Allmäntillstånd, del 1

Happ, nu är läget såhär:

- Det är fredag!
- Jag är cptrött eftersom att jag stått uppe halva natten och bakat kladdkakor.
- Jag har mått illa i princip hela morgonen, antagligen pga min brist på sömn samt det faktum att jag inte hann äta frukost imorse (frukost är typ livsviktigt!).
- Om 1,5 ska jag va hos tandläkaren (en bitch som alltid gnäller på mig, och lär må dessutom må ännu mer illa efteråt. Antagligen lär jag väl också lida av andningssvårigheter under tiden i stolen eftersom att jag fortfarande är cpförkyld).
- Eftersom att det varken går bussar till eller från jobbet förrens runt 15, kommer jag att få till tandläkaren på davidshall (en promenad på en timme kanske). Eftersom att det inte känns lönt att gå hit sen igen (ytterligare en timmes promenad) kommer jag därmed o missa nästan halva arbetsdagen (alltså tack för att jag var smart nog o börja 1 timme tidigare imorse!).

Nåja, det positiva är att jag får gå härifrån om blott en halvtimme och att jag under min fina sensommarpromenad (eller är det höst?) noga kan begrunda det kommande kyrkovalet på söndag.

 


Kommentarer
Postat av: Christina

Nattbak, andningssvårigheter och kyrkoval hm,hm,hm.

2009-09-18 @ 16:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0