Yeah!


Äntligen är snart även torsdagens arbetstimmar över. Efter dagens fiasko med Fujitus service, tar jag med mig datorn hem från jobb (den går ju att användas, så länge man öppnar o stänger den jääävligt försiktigt :p). Har fått tag i gubben på företaget och han skulle "kolla upp det och återkomma". Mhm...

Nu bär det iallafall av hemåt för min del. Egentligen skulle jag ha brottning med laget idag (alltså riktig, fysisk träning xD) men eftersom att det inte känns så jättelämpligt med min rygg (särskilt inte några dagar innan tävling) ska jag träna hemma själv istället. Så såfort jag kommer hem blir det pu med träningskläder och gympaskor! När jag sen kommer hem igen ska jag belöna mig med en mack-fest :D (med ägg!). Och cheesecakete givetvis.
Sablar, vad gott det ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0