Varför ska det alltid klyddas med teknik??

Jaha, här tog jag långlunch, körde hem och hämtade kvitto + garantibevis på datorn (som jag givetvis glömt hemma), körde ut till verkstaden i kirseberg (dit fujitsu-gubben skickade mig) och får höra:

"Nej, ni kan inte lämna den här. Ni måste ha ett ääärende från Fujitsu, så vi kan beställa hem delar och komma hem till er sen".

Jaha, men jag ringde ju till Fujitsu service, och de sa att jag bara skulle komma in här?

"Ja, de vet jag inte varför dom sagt, så funkar det tyvärr inte."

 

Så jag kör tillbaka till jobb, ringer fujitsu-gubben igen och får höra "numret kan tyvärr inte nås för tillfället".

 


Nej men fack off då!! -.-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0