Tuffe tuffe tåget gååår...

.. uti vida världen. Den som 50 öre (eller en biljett mellan Malmö-Stockholm) har får följa med på färdeeeeen... (8)

Ja här sitter jag med Emma som vanligt, på väg till Stockholm :D Idag blev det Veoliatåg, vilket tar 6 timmar - dööö -.-! Dock har man ju mobilt bredband (och Greger) som kan underhålla en :D Japp, för Emma-tråkmåns sitter med Egon och kollar på Camp Rock, så här sitter jag och mimar o dansar till Linda Bengtzing :D

Men, till min stora lycka insåg jag för en stund sedan att jag även har min The Sims-skiva i datorn så hey- nu ska jag lira The Sims i en timme eller 2 :D

Hörs senare you guys!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag älskar den låten haha min favvo när jag var liten! C ya soon!

2009-10-17 @ 11:18:33
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0