Toppenfredag!

Ja, det är det fantamaj!! :D

Idag började jag jobba redan klockan 7 och det kändes ju hur sugigt som helst. Men, allt dåligt leder till något bra, för cirka 07.05 (när jag beställde en frukostmeny på jobb eftersom att jag inte hann äta frukost hemma) fick jag mitt första gapskratt. Bullen man skulle få till en kopp kaffe var så sjukt jävla stor. Ni kan inte tänka er hur stor den var!! Det var heeeelt galet:




Jag var tom tvungen o sätta min handkräm bredvid, så ni verkligen skulle kunna se hur kollosalt stor den var! (och jag fattar inte hur dom kan kalla det för "bulle", det var ju ett helt jävla bröd!!).



Anyhow. Dagen fortsätter med att vår högsta chef kommer in och meddelar att DHL (det exportföretag som jag jobbar på) fyller 40 år idag och därmed ska vi äta tårta! Najs!! :D

 

Efter jobb åkte jag och köpte skor! :D Kom hem några timmar senare med 3 par skor (för totalt 600 kr!). Kan ni gissa var jag var? xD   oh yes... SKOPUNKTEN I MITT HJÄRTA! 



Par 1. Alltid behövligt!







Par 2. Platta stövlar! (trodde aldrig jag skulle köpa ett par i sådanhär "Robin Hood"modell, men tji fick jag..







Par 3.  Hur beskriver man såna här skor? xD Räcker det med "snygga"? :D




Nu måste jag iaf snabba mig på här!! Jag har massor att fixa, måste packa och vid halv 9-9 måste man bege sig till Kirseberg. Ikväll lirar Full House på den hederliga gamle puben! :D


Kommentarer
Postat av: elina

ja du har rätt. tygskor e det ända man behöver i oktober månad ^o) :P

2009-10-02 @ 22:16:05
Postat av: Adina

jag vill ha den bullen!!!!

2009-10-13 @ 21:46:19
URL: http://marinasprinskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0