TRO!

Sådärdå!

Det började med att jag skulle facea en stor rädsla: flyga!
Väl på sturup hade jag inte en aning om någonting men tack vare fina informationsskyltar lyckades jag ta mig till gaten (det såg ju precis ut som på tv!!). Med sportbladet & en kopp kaffe (i lila mugg givetvis) kunde jag chilla ner nerverna en aning :) När jag gick på planet trodde jag att jag skulle dö -det var så litet!! :o Som att gå in i ubåt på tekniska muséet typ :o Fick iallafall fönsterplats o allt var chill framtills vi kom ut på rakt spår och accelererade något fruktansvärt!! :O fy fan vad läskigt! Att flyga sen var dock så jävla coolt!!! Att sväva ovanför ett molnskikt- så satans häftigt! (och med typ 8 extra i munnen klarade jag även landningen!). Nä, att flyga är nog både det läskigaste och det fetaste jag någonsin gjort.

Väl på Arlanda tog jag en flygbuss in till centralen o mötte upp alla flickor där fram till kl 15.00. Då började TEAM OLA-paraden och det var sååå jävla kul :'D Vi gick runt i lila kläder med megafon, skyltar, flygblad osv och bara sjöng och uppmanade ALLA som gick förbi att rösta på Team Ola. Bäst var när vi ställde oss uppe på bron ovanför Sergels torg och vrålade (vaddå ALL uppmärksamhet xD), eller när yoyyo skrek in vid tunnelbanan (i megafonen med allt jävla eko). Jag mobbade yoyyos uttal till mormor ("murmur") och folk i min omgivning knäckte sig när jag fick tag i megafonen?

Efteråt åkte iallafall jag & Emma till vårt varndrarhem, sen mot Körslagetstudion. Körslaget var naaaaajs! Vi var typ 40 pers i lundaklacken (förutom alla som inte "åkt med oss", familj till körmedlemmarna osv), vi hade sångblad och allt var så sjukt braaa.  "NUMMER 13!!!!"  Haha vi fick värsta connection med både Ola och kören hela tiden - dom är fett bra! :D Dessutom hade vi ju en skylt där det stod TRO på (Ola sa för ett tag sen att han sammanfattade Olafamiljen med "tro") vilket JAG kom på att vi borde ha (det du, emma ;)) och när Ola såg den gjorde han ett korstecken över bröstet, skickade en slängpuss och blev märkbart rörd! :D Då visste han att vi var där :)

Lundakören gick tack och lov vidare (tack alla ni som röstade för min skull, jag vet att ni är några stycken & i love you!! :)) och efteråt var det sjuukt härlig stämning. Kören kom ut först och alla killarna är så jävla trevliga! :D Den ena skulle alex fånga (fastän alex inte ens var hälften så lång som han, där han stod på rampen hahaha) och sedan höll han nästan på o kväva mig i en kram ^^. Sen kom Ola och ojojoj vilken feeling! :D Det blev massa snack och sen blev det fan stagedive också hahahaha:

"Ni tar mig va??!",   "IGEN IGEN IGEN!!",   "SISTA GÅNGEN NU!!" (sa han typ 3 gånger xD),  "SLAPPNA INTE AV NU!!" (sista gången han skulle göra det). Hahaha jag dog x)

Ola passade även på att mobba mig lite på slutet hahaha. Men ja, vem gör inte? xD


Efter ännu en toppendag i Stockholm fick jag och emma en svinkall promenad till vårt vandrarhem (sjukt skönt att gå o lägga sig sen dock). På söndagen drällde vi runt lite i Stockholm igen, såg både Nils (Blondinbellas sambo) och Alex Schulman på Sturegallerian (Alex vid samma jävla bord, på samma jävla fik som senast). Förutsägbar, nejdå!

Efter 5½ långa timmar på tåg hem till Malmö (jag måste säga att flyg är fett mycket bekvämare!) fick jag sedan skjuts hem av fina Adina (eller ja, hennes bror) xD

Och det där var min helg det!! Bilder kommer på bdb när folk skickat!:D






Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag <3 andreas HAHAHAHA, fan jag hade velat stått brevid och sett det där! HAHAHA



men snart lördag igen, nu taggar vi som faaaaaaaaaaan!!!

2009-10-14 @ 22:14:38
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0