Rolig helg, INCOMING! *poff*

(Louise är nog den enda som förstår rubriken ;))

Men ja, godmorgon på er allihopa!! Härligt med fredag, eller hur? :D
Och ja, på jobb är jag ju såklart! Min arbetskamrat tittade dock väldigt konstigt på mig när jag kom imorse, jag undrade varför (trodde jag hade tandkräm runt flabben eller nåt haha), och han bara "Du brukar ju alltid ha en mugg kaffe i handen... Vad har hänt?" helt så :S . Hahah , love take away-kaffe från centralen <3


Det hann jag alltså inte med imorse, men nu sitter jag här med en rykande färsk kopp efter att de andra på kontoret haft morgonfika (jag fattar verkligen inte det där!! De kommer klockan 8 och klockan 9 tar de morgonfika! :O Då har man ju inte ens hunnit komma igång for real!!! Nä, snacka om oeffektivt!).


Nu ska jag dock jobba vidare (att blogga är ju inte heller så effektivt, rent jobbmässigt ;)).

Hörs senare, you guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0