PHEW!!

Blev lite stressigt där!! Inte fan visste jag att IDAG var sista anmälningsdagen till universitetet nästa vår. TACK TUVA FÖR INFON!!! Så, 25 minuter hade jag på mig att skicka iväg en anmälan och här blev resultatet:

1. Sjuksköterska, Lund
2. Cellbiologi, Lund
3. Kriminologi, Malmö (fanns inte i lund :()
4. Psykologi: Kognitions- och neuropsykologi, Lund
5. Psykologi: Personlighets- och utvecklingspsykologi, Lund... Läs mer
6. Idrottspsykologi, Malmö

Alla utom 1an är kurser!

Hade dock velat ha in en sjuksköterskautbildning i Malmö där på plats nummer 2, men då tog tiden slut :/ Får ringa o höra med studera.nu imorgon hur de hanterar sena anmälningar och får se om det är värt det.
Nu ska jag fan nanna!!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Christina

Vad stolt jag blir att du ska gå i mina fotspår

2009-10-16 @ 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0