Mot Stockholm!!

Här sitter jag, i godan ro och äter frukost (trycker i mig hela 3 mackor och mitt underbara cheesecakete - man vet ju inte när man har tid o äta nästa gång haha).

Idag är det Dagen. Om bara lite mer än 2 timmar sitter jag på flyget mot stockholm. Kl 15.00 ska jag möta upp alla Team Ola-supporters och sedan blir det parad!! En lila parad runt i Stockholm och vi ska skrika, sjunga, dela ut flygblad (ni anar inte så mycket papper jag har i min väska..) och allmänt bara ragga röster på Team Ola ikväll. För idag är jag nervös. Jag är riktigt nervös. Killarna i Olas kör är nämligen hur trevliga som helst & Ola, ja han är ju Ola. Går in i allt med 110% och jag vet hur sjukt besviken han kommer bli idag om de åker ut :( För i ärlighetens namn tror jag inte att Ola kommer gå till final. Jag älskar konceptet med en manskör och att Ola vågar göra något helt unikt som ingen tidigare gjort (och visst är dom duktiga!!). Dock vet jag inte hur mottagliga svenska folket är för en sådan här ny idé (jag och Svenska folket har oftast skilda åsikter...).

Därför är det superviktigt att alla ni som läser detta röstar på Team Ola! Han förtjänar att gå vidare och borde faktiskt belönas för att han vågar prova på något nytt! Och även om ni tycker hans kör är skit tycker jag att ni ska rösta för min skull! Jag kommer bli grymt ledsen ikväll om han åker ut, men sjukligt glad om han går vidare (vilket också innebär en möjlighet för mig att få åka upp till Stockholm igen). Så, oavsett vad ni tycker om Körslaget (många av er kommer säkert inte ens o titta på programmet) så tycker jag att ni kan slänga in en röst på Ola. 5 kronor kostar ett sms och det hoppas jag att jag är värd :p (tänk hur mycket pengar man bränner på skor, kläder osv.. 5 kronor är ingenting!). Så till alla er som röstar: Ni är guld!


TEAM OLA, LUND:

Ring: 099-402 04
Smsa: 72400


Tänk på att en endaste ynka röst kan avgöra (och gör det säkert nu när det är så många).

Håll gärna era tummar för att jag överlever min flygtur också... Hörs på måndag! Nu ska jag åka o ha världens bästa helg :) (med er hjälp!!!!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0