MFF-IFK!!


Tänkte slänga in ett snabbt inlägg här från jobb, för något hemma ikväll lär det nog inte bli :( Har nämligen med Greger på jobb nu, för de var en datakille här som kaaanske skulle kunna fixa honom. Givetvis kunde han inte det, så nu får han lämnas in på lagning imorgon :(

Efter jobb ska jag direkt till UMAS idag för provtagning (de måste ju kolla blodvärde, blodgrupp, att jag inte har några sjukdomar osv innan den riktiga blodgivningen är). Efteråt kommer jag mova mig till stationen och ta tåget till Höör för att kolla kvällens MFF-match hos Jocke. Blir de vinst idag går vi inte bara om HIF i tabellen utan placerar oss även i topp 5. Heja heja heja !!!

Den stora frågan for now är dock om jag orkar bära med mig datorn hela dagen, eller om jag lämnar den här över natten... hm, svar får ni nog senare! Tjingeling så länge!


Kommentarer
Postat av: Christina

Mål i allsvenskan:

HBK klara sig kvar.

IFK Götet ska ta guldet.

Helsingborg så långt ner som möjligt

2009-10-20 @ 12:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0