Fredagsmys!

Ja, den här fredagen har varit så omtumlande av nyheter att jag inte hunnit uttrycka min enorma glädje över att det faktiskt är fredag igen.

Om lite mer än en timme ska jag åka ifrån jobb för en fika på Pronto med pulefolk :) (idag blir det louise, sillkompis och tuva tror jag). Sedan ska jag ännu en gång hoppa på den sega, tråkiga bussen (jag hatar verkligen att åka buss!) som ska ta mig hemåt, ska snabbt slänga ihop en nattväska och sen hoppa på den sega, tråkiga bussen igen. På centralen tar jag därefter ett betydligt snabbare och roligare tåg hem till Helena, för lite fredagsmys, Idol och (såklart (a)) fotbollsuppföljande. Ikväll ska nämligen MFF slå skiten ur Gais.! (Fy fan vad jag HATAR göteborg...).

Imorgon kommer jag sedan få min första sovmorgon sedan typ... 2 månader tillbaka. Behöver jag berätta att det ska bli sjuuuuukt skönt? (Så VÅGA bara ringa eller smsa mig innan klockan 1 imorgon!)

För övrigt så får ni ha en trevlig kväll allihop! :D


Kommentarer
Postat av: Jossan

Sovmorgon måste vara det bästa som finns!

2009-10-26 @ 19:55:33
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0