You've got to be kidding me...

(Inlägg från i torsdagskväll men som av någon anledning inte dykt upp förrens nu)

Nu måste väl Gud skämta med mig. Så här mycket otur/skit/misslyckande kan en människa bara inte få på en vecka.
Nä, för som ni kanske har läst så har jag längtat vääldigt mycket efter ett par nya Champion-voltigeskor. Mina senaste försvann ju i flytten för typ 2 månader sen, och sedan dess har jag uthärdat (nätt och jämnt) träningarna efteråt med ett par vanliga, fattiga voltigeskor (skillnaden med champion är att dom har en tvådelad sula, så dels är de mycket lättare att tex stå med, men framförallt så innehåller de en slags dämpning iome dessa sulor vilket gör det mycket skönare att både springa o landa i avhopp med ett par champion). Så blev det äntligen Holland-resan och jag var superglad när jag nästan direkt var o köpte ett par nya champion-skor. (för 35 euro kan ju tilläggas).
I Holland tränade jag med de 3 gånger, och här hemma kanske 2. Idag gick dom sönder! Jepp, efter en helt vanlig sax uppe på hästen gör jag avgång och känner sen att jag har jäkligt mycket grus i den ena skon. Tillbaka i ledet tar jag av mig skon för att tömma den och upptäcker ett fett hål tvärs över hela foten! Efter 5 träningar... Nä, nu ska det tyska storföretaget få sig ett buttert mejl!
Fast det är klart, ett par söndriga voltigeskor bleknar i jämförelse med allt annat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0