Tjoho!

Nu blire en liten bildbok idag! :)

Det började med att jag steg upp hela 6 timmar innan skolan började (för att plugga fysik givetvis då). Fattar dock inte hur fan jag lyckades komma försent till skolan trots detta, men det är en annan sak.
Med såhär gott om tid unnade jag mig en riktig god frukost, bestående av blåbärsyoghurt (ja, trots skolavslutningen-i-1an-fiaskot) med blåbär. Mumsfillibabba :)




Dagen fortsatte i skolan med att vi fick tillbaka kemislutprovet från helvetet som gick fruuuuuuuuuktansvärt dåligt (man kan egentligen lägga till ännu flera u om man vill). Slutpoängen tar jag med mig i graven (eller ja, jag & Louise), men en liten ledtråd är att jag joinade Tuva och Louises Vi-som-fick-under-hälften-klubb. -.-!!!!

Efter en liten musikkonsert (där jag & Tuva satt och stöttade våra kära klasskamrater) blev det en stund i biblioteket med Louise och cj. Stackars lilla Pule blev utsatt för ännu mer mobbning:




Efter vår sista labb med Bertil (sorgligt värre) blev det direkt lite shoeshopping för mig! :D

Skor 1. (nej jag är inte labbrapportsskadad)
Svarta basic-ballerinaskor. Alltid bra att ha :)



Skor 2.
Vita ballerinaskor till studenten! Givetvis har jag ett par klackskor tillsdess, men tänkte att det kunde vara skönt att ha ett par ballerinaskor också och varva med (tex när man springer runt i stan på kullersten (!) och hoppar runt på flaket).




Skor 3.
Nya älsklingar!! Beige-vita (eller är det detta som kallas "benvita"?) platåpumps typ att ha på balen! Syns inte så jättebra på bilden, men är även en rosett framtill. Underbart fina! :)





Aaah :')  Den som sa att man inte blir lycklig av materiella saker har aldrig varit på Skopunkten!

Kommentarer
Postat av: elina

hahaha skopunkten! ska du åka till Ullared nästa gång med Birgit och Ove?`hahaha :D

2009-05-19 @ 19:10:47
URL: http://evanjelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah gillar hur pule blir misshandlad!!



vad var ens max på provet lix..



jag har likadana sånna svarta. el de ser exakt likadana ut men från bianco 1,5 år sen ;P

2009-05-19 @ 20:47:43
Postat av: Anonym

hahah gillar hur pule blir misshandlad!!



vad var ens max på provet lix..



jag har likadana sånna svarta. el de ser exakt likadana ut men från bianco 1,5 år sen ;P

2009-05-19 @ 20:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0