Sjukaste på länge!

SKOLAN ÄR SLUT!!!!!!!
eller ja, inte skolan i den bokstavliga bemärkelsen, men plugget iallafall!!!
Idag steg jag upp vid halv 11 (inga lektioner = puuulet) och skrev klart mitt psykologiarbete. Träffade tuvis i skolan vid halv 4 och så gick vi och lämnade in våra sista arbeten @ MALMÖ BORGARSKOLA! Naaaajs känsla!
Egentligen borde det nog kännas lite vemodigt, men nu är man faktiskt så jävla trött på skiten (inte skolan, det måste jag dementera! Utan på arbeten, labbrapporter och djuriga prov). Ska bli såååå jävla skönt med sommarlov!

Iallafall bar det av till Pildammsparken sen där vi mötte upp resten av klassen! Lite målning och sådär och sen till sist skulle lekarna börja :D (eller ja, leken). 
Vi skulle ställa upp oss klassvis på rad, springa fram till vars en person från UK som skulle spruta ketchup, ägg osv på oss medan vi snurrade några varv. När alla var klara med detta utbröt det fetaste matkriget!! Folk sprang fram och tog allt man hittade och sprang och kastade på precis allt och alla. heeeelt galet med andra ord!
Efter den cirka halvtimmen hade mitt hår blivit ingnott med ketchup, grädde, ägg, sirap, hamburgardressing, cider och sjukt mycket öl. Därefter räckte det ju inte. Nä, då blir man iputtad i dammen, först utav en random kille och sen av marre. 2 dopp i dammen i pildammsparken, bland all ankskit! Det tackar vi för!
Inte heller nu var vi dock färdiga! Nej, nu stack alla till Gustav Adolfs torg & så blev man iputtad i fontänen också! Puuuulet xD

Så nä, nu har man kommit hem och tatt den längsta duschen ever!! Ni kan ju ana hur mitt hår luktade xD iiinte fräscht!
Men nu har det blivit 3 schampooneringar, 3 kroppsskrubbningar, 1 balsamering och 1 hårinpackning!
Japp, lite småofräscht det här och liite läskigt när polisen kom när vi var på gustav men äh - man lever bara en gång och framförallt  - man ta bara studenten en gång!!
Och så behövde jag ha lite skoj... :)
Tack klassen, för att ni är så in i helvetes sjuka! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0