Nu är jag halv..

Nu är jag hemma från Prag. Dock blir det ingen Prag-story nu, det är jag alltför förbannad/ledsen/besviken för. För att det tar 6 jävla dagar innan jag får reda på att min voltigehäst har blivit avlivad (trots att jag flera gånger sagt till dem att ringa mig så fort de fick ett datum). För att jag själv fick reda på det genom att smsa "inget har hänt med Kalif va?" till mikis. För att styrelsen ärligt talat kan sitta där på våra möten och berätta hur duktig jag är och hur mycket jag gör för voltigen, och sen är det ändå inte en enda jävel från varken styrelsen eller ridskolan som kan ringa och berätta för mig när de tänker avliva min voltigehäst.
Efter allt jag gjort och gör för dem och för voltigen, och framförallt: efter allt jag gjort för Kalif och han gjort för mig. Linförare och häst är ett team, så enkelt är det bara. Och de gav mig inte ens en chans att säga hejdå.. 
Om detta är vad man får tillbaka efter nästan 10 års lojalitet och engagemang i klubben så kan de fan få hitta en ny hästansvarig, linförare till lag 2, ny häst-tränare och hemsideansvarig, för då vill jag fan inte vara med mer!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååååh gumman!!!! Förstår att du blir arg & ledsen & allt du är!!!! Så jävla elakt!!! :(:(:(:(

Finns här <3

2009-05-25 @ 18:38:59
URL: http://emgustafsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

I´m here for you swetheart!<3<3

2009-05-26 @ 14:09:26
URL: http://soofajj.blogg.se/
Postat av: Anna :)

Tycker att du har helt rätt!! även om det inte är någon tröst.



Hoppas du mår bättre snart :)

2009-05-26 @ 23:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0