Klockan är blogg

Aup, för nu var det dax att blogga igen då. Vet dock inte om vad..
För detta är seriöst den segaste eftermiddagen på länge.
Jag undrar faktiskt hur det kommer sig att det är när man har som mest att göra, som man har minst lust att göra det?
För dessa 3 veckor vi (vi=NV3a) har framför oss är de djurigaste, tyngsta, svinigaste och helt enkelt de förjävligaste veckorna under dessa 3 åren (pluggmässigt talat). Och jag har inte gjort särskilt mycket idag..  way to go, Martina!

Nä, jag ska genast ta tag i det här.. Till imorgon (börjar dock inte förren 12.30 but still) måste jag skriva 7 veckors träningsdagbok samt en inledning (med syfte, frågeställning osv) till det nyaste psykologi B-arbetet. 
Men först blir det VÄNNER.... love it! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0