Inför Prag!

Phew! Det blev lite körigt där ett tag med Forex... inte nog med att valutan var slut, när den väl anlänt dit hade jag råkat somna och kom alltså dit strax innan 5 istället för 4 som vi sagt:  SMI -wait fot it...- DET!  Men men, det löste sig som sagt, det var samma jättetrevliga tjej i kassan nu som innan idag :)  Forex på Triangeln - de rekommenderar jag!

Nu är jag iallafall hemma igen och ska börja packa (shit vad jag är ute i god tid verkligen..). Känns inte bra detta. Det är en resa - en helt ny stad, ett helt nytt land.. Jag vill ha en planerad resa! En egengjord broschyr med saker jag vill se och göra. Ett häfte med alla unika saker med just detta landet. En lista med alla möjliga telefonnummer som kan tänkas behövas. Kartor med vägbeskrivningar till och från ställen. Allt sådant, som gör att man får ut så mycket som möjligt av resan (kanske inte helt normalt men ja). Det har man ju dock inte hunnit med... Men det blir säkert bra det med - om inte annat behöver jag träna på min spontanitet och då är ju detta ett ypperligt tillfälle.


Nu blire iallafall packning här. Ska strax ta och ringa och beställa taxi dessutom. Känns lite som en liten divalat, men eftersom jag inte kunde få skjuts till centralen (surprise surprise) & jag verkligen inte orkar kånka på en fet jävla väska uppe på bussen med alla puckon som åker från mitt område, så fåre bli så! Lite vardagslyx får man väl unna sig ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0