...

8 dagar kvar till studenten och betygspressen är större än nånsin. Kemi & biologi kom idag.
Kemibetyget får jag väl acceptera. Hade högre ambitioner innan, men eftersom att slutprovet kom direkt efter meddelandet om Kalif, insåg jag ju direkt att det skulle skita sig. Och det gjorde det, och då får man acceptera ett dåligt betyg, även om det tar emot.
Biologibetyget var rätt åt helvete för orättvist. Inte för att jag varit på topp jämnt, men inte fan har jag varit i dal jämnt heller. Att sätta betyg därefter är bara för elakt. Nä, nu är vi inte nöjda med Bertil längre...
Matte E-prövning idag också. Har faktiskt ingen aning om hur det gick. Inte för att jag bryr mig om det heller, jag har ändå ingen Kalif.  Och ja, jag vet att detta låter jättegnälligt men jag bryr mig faktiskt inte om det heller. Sitter dessutom hellre här och gnäller för mig själv (där ingen egentligen behöver läsa), än framför någon och tvingar dem att lyssna.
Nä, ibland kan man inte annat än att hata allt. Jag var i stallet vartenda dag sedan jag fick veta att kalif skulle åka. I måndags var jag där inte, eftersom jag verkligen var tvungen att plugga till fysikslutprovet. Tro fan att måndag är Kalifs sista levnadsdag! Vad är det? Slumpen? Karma? Eller bara ödets ironi? Vilket fall som, så är det bestående. Och ja, jag vet att det inte var mitt fel eftersom att jag inte visste när han skulle åka, men jag kommer ändå aldrig förlåta mig själv för att jag inte var där under hans sista dag.
Ååh, låt mig försvinna..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att du inte fick krama om honom och säga hejdå innan ni skildes. Förstår att du är ledsen. Kram <3

2009-05-26 @ 16:26:21
Postat av: Anonym

Tråkigt att du inte fick krama om honom och säga hejdå innan ni skildes. Förstår att du är ledsen. Kram <3

2009-05-26 @ 16:27:09
Postat av: Jénny

Men nej! Så hemskt, fanfan jag förstår hur hemskt det känns! Jag lider med dig kusin! SÅnt här är hemskt och borde inte få hända! Finns här för dig och de vet du! ÄLskar dig! <3

2009-05-26 @ 17:47:14
URL: http://wannabedu.blogg.se/
Postat av: Sofie

Älskade du!<3

Jag blir så ledsen, när Du är ledsen.

För Du ska inte behöva vara ledsen.

Men jag förstår att du är ledsen.

& du vet att jag finns här för dig, always!

I love you! <3

2009-05-26 @ 22:35:16
URL: http://soofajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0