blöh

Jag är hemma. Klockan 3 en lördag. Inget stall och ingen träning. Jag ska snart börja plugga. Vad skumt det känns!!
För ja, när man jobbar och kommer iväg till stallet tidigt blir lördagen mycket längre än vad den känns annars. Redan 11 hade jag jobbat färdigt och då blev det skötning + massa mys med kalif. Från den ena halta hästen till den andra. Skötning + mys med Poison och därefter fick jag även behandla hans hov. (det är dock bara en hovböld han har, so dont worry everybody).
Väl hemma efteråt hann jag bara in och duscha och slänga på mig lite rena kläder innan det blev dags för en körlektion (privat dock) ute i regnet. Gick... ganska så dåligt faktiskt! Lite motorstopp här & var och körde över någon heldragen linje och sånt skit! Men ähh, vad väntade jag mig.

Nu är jag iallafall hemma och läget för iaf 10 timmar framåt ser ut precis som igårkväll:  flanellpyjamasbyxor, kaffe, knopp på huvet, glasögon & fysik.. Och så lite ont i magen på det! Underbart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0