Back in sweden!

och i vardagen! Ja, nu är vi hemma från Holland, efter några superdagar verkligen (storyn kommer senare idag).
För nu sitter jag nämligen i datortorget på Malmö Borgarskola, eftersom att vi tydligen inte hade någon psykologilektion 8-) I vanliga fall hade jag varit liite ledsen över att komma till skolan 1,5 h innan vi börjar, men inte idag. Man kan väl säga att 19 timmars sömn räckte :)  Så nu lever jag alltså igen, och blir inhottad i den stressiga vardagen på momangen (föga förvånande). För nu har jag 2 dagar på mig (idag och imorgon) att:
1) Bestämma mig för vad jag vill skriva om i det slutgiltliga fördjupningsarbete i psykologi B (samt hitta material och skriva syfte, frågeställning, hypotes och inledning) - och jag vet alltså inte ens vad jag ska skriva om.
2) Redigera 10 veckors träningsdagbok, så den blir tränar-vänlig (hehe) samt skriva några veckor till.

Jag vet ju vad jag kommer göra i afton...

Kommentarer
Postat av: tjugge

haha tränar vänlig:D

2009-05-05 @ 10:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0