aldrig mer fysikprov!!!

Vilket fysikdygn det varit!! Givetvis blev det fysik igårkväll, och inatt. Tyvärr råkade jag dock somna vid 11, och vaknade i panik vid halv 1! :o  trodde att klockan skulle vara 7 eller nåt, för det hade ju varit typiskt.. Men nej, hon var bara 00.30! :)  Då tog jag faktiskt mig i kragen, hällde i mig massor med kaffe och djurade fysik ändå till klockan 7 (med undantag för en jättemysig 20 minuters-paus ute på balkongen för o titta på åskan :)).
Så ja, en helnatts studande gav resultat, för det gick faktiskt ganska så bra på slutprovet :) härligt härligt!
Efteråt slutade vi vid 12, men inte fan skulle man hem för det 8-D nej, det blev en stund i datortorget istället, men nu kan man iallafall checka projektarbetet och fysik B-portfolien. Sååååå skönt!

Efteråt blev det stan för o växla pengar, men nej - givetvis är den tjeckiska valutan slut på de flesta kontor i Malmö!! -.-  Så nu får jag åka dit om en timme igen (de skulle typ beställa dit mer tjeckiska pengar.. :s) och fixa det -.- !
Nu ska jag däremot ta tag i packningen, wiiie! :D  Om några timmar åker vi...

Kommentarer
Postat av: elina

e du inte klok? sitter ute o tittar på åskan.. jag låg under täcket o skakade:$ kusligt juu :(

2009-05-20 @ 16:29:34
URL: http://evanjelina.blogg.se/
Postat av: Anna :)

ååsskkkaaa<<333 hahah :P



ha det fedt bra i prag!! :)

2009-05-20 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0