We like math! (naaat)

Hallooj.
Vet inte varför jag inte kommit med ett inlägg tidigare - har haft datorn framme hela dagen i princip (musikkälla!). Har väl inte haft nåt vettigt att skriva (inte för att jag har de nu heller men nu har jag tröttnat på matten for real xD).

Jo, för här sitter jag med matte E-plugg, kul kul. Nä, men kunde vatt värre- imorse var en morgon man inte ville stiga upp. Det tog mycket kraft att resa mig (inte pga sömnbrist utan mer motivationsbrist). Mötet hos syo på morgonen piggade ju inte heller upp humöret direkt - alla mina framtidsplaner raserades! Tur att man har en plan B också... 8--)

Något som däremot piggade upp humöret var puleklassen och pulefikan med lousy och sillkompis efter skolan. Även det faktum att pule-Tuva och pule-Filippa kommer tillbaka imorgon gör en även lite extra driven! :D Nu har de varit i Barcelona och slappat några dagar (och ja, sen har dom ju iofs sprungit ett maraton på 42 km också ;)). Duktiga är dom! :)

Nu ska jag avverka ännu ett samtal till Portugal (blivit några såna den senaste tiden). Men, har man sagt A får man säga B, särskilt till C :)



Missmissmiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0