VOLTIGEVOLTIGEVOLTIGE

Hej alla trevliga (och otrevliga?) läsare! :U
Vilken dag det har varit för Martina 8)  Skola, leta present till mormor (utan framgång, I may add), träning! Och vilken träning! :D Inte ett enda grundpass, bara kür!! :D  Först blev det dock strömupphopp där jag skulle få prova på ett ganska skumt upphopp till küren. Går ut typ på att överkroppen inte ska upp, och fötterna ska upp först - inte höften. Det är alltså typ helt tvärtemot min nyinlärda teknik x)  Detta upphoppet kändes iallafall dödsdömt- sjukt klumpig känner man sig på bocken liksom! ^^ Men se där, jag blev felbevisad eller vad det heter xD Det var mycket lättare än vad jag trodde! :D Ganska så roligt också. 3e gången nuddade jag inte ens Nattis (ska göra detta cp-upphopp upp så jag hamnar mellan hennes ben) eller fegade för att jag var rädd att göra det ^^  En gång som skenet bedrar på ett positivt sätt alltså! :)
Som sagt så blev det bara kür idag, 3 gånger! Lite trött blir man allt :p Dock var det bara cp-upphoppet följt av ett block (blocket med Eira) som gick finemang! :) Älska voltige!

Vad man dock inte älskar är fysiklabbrapporter - vem håller med? (man bör väl istället fråga vem som inte håller med..). Nej, för inte förrens nu är jag hemma (ensam hemma :D) och har duschat och ätit, så nu ska jag börja på min fysiklabb! :U Sen måste man skriva några veckors träningsdagbok också... jösses maria!

Nu hör jag att kaffekokaren har tystnat (hmm...) och som vanligt så är det my que.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0