Häst-dag

Tjoho.
Äntligen lite chilligt!

Kort om helgen:
Igår blev det årsmöte i en lokal bakom centralen, det blev både pokal med texten "Bragd 2008" och rosor, duktiga vi är ;D. Vidare till centralen med annica för o få lide maud i kaggen, o sen åkte min gode väninna louise in till staden och mötte upp mig så jag slapp gå där och drälla själv. Vidare till Mässingshornet och Kirseberg och lite härligt chillande på puben där med trevligt folk och schysst musik :) (tor är numera tredje man på kö att möta mig när S.O.S kommer ut på nästa singstar-skiva :D)
När man tillsist åkte hem halv 2, hann jag preciiis krypa in under täcket vid halv 3, innan leo (som skulle sova över hos oss inatt) började skrika. Yes! Nästa andning kom vid 5-snåret. Härligt att bara sova 3 timmar (i 2 tidsintervall) innan det är dags att stiga upp kl 6!

Jobb redan klockan 7 imorse alltså (skjut mig). Och så ännu mera hästar (ni vet hur de brukar se ut vid detta laget :p). Träningen var ovanligt rolig, dock vart jag jäävligt trött - helt tossigt :p  Vidare tillbaka till ÖRS igen för att börja med Merlin - vilket energiknippe! Lite läskigt att lina honom, det var som om man bara väntade på bomben att detonera :p Men det gick över förväntan :) Jacques sen, inget att säga där - jacques är jacques (bäst! :)). Baguette sen (och detta var spännande)! Nu är han praktiskt taget en voltigehäst! :) Jag och ebba var uppe och gjorde allt i skritt, sprang in till honom i både trav och galopp och en del i galopp. Han går dessutom hur lungt och avslappnat som helst på volten nu - i alla gångarter. Riktigt härligt att se! :)
Hemma (hör och häpna) klockan 6! 11 timmars hästar... -.-   YES, vad man är trött.. och vad ska Martina göra nu?
svar: plugga matte!

Kommentarer
Postat av: Elina

HEJA LEJU!! :D

2009-03-01 @ 23:13:30
Postat av: Louise

Louise tycker synd om sin pule-kompis Martina och är oerhört stolt över sitt projektarbete Baguette :U

2009-03-01 @ 23:14:19
URL: http://tinuviel.bloggie.com
Postat av: Jénny

Vi måste ju ha singstar kväll när SOS kommer ut !!! :D:D:D:D:

2009-03-02 @ 13:05:06
URL: http://wannabedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0