Veckan innan lov - viktigt viktigt!

Tjoho, I'm back!! *paus för applåder*. Aa, lite applåder förtjänar jag faktiskt efter gårdagen.. Den var läskig :s! Men men, jag överlevde, och kunde faktiskt resa mig ur sängen idag, wiho!
Och tur var väl det, för i skolan väntade en trevlig religionsdebatt!! :D Nej, skämt åsido - den blev inte alls lika intensiv och drivande som jag hoppades på. Kan vara eftersom vi var 11 stycken på 30 minuter... hmm, kanske har nåt med det att göra ja.. Mycket mer än så hände väl inte idag, förutom att fysiken börjar bli riiiiktigt jobbig nu! -.- Ni ska få ett smakprov på dagens anteckningar imorgon (eftersom att de såg lite extra djuriga ut ;)). Men, jag ska passa fysiken och sen in på vård/biologi-linjen o sen jevlar i de slipper jag fysik för all tid och evighet! :D

Nu ska jag ta och byta om. Snart ska man ut och brumma med bilen och sen blir det träning! (På tal om träning ska ni få höra 3 voltige-glädje-news :D):
1) Träningen i torsdags gick ganska bra :) När jag gjorde cp-upphoppet (som faktiskt börjar bli väldigt roligt nu), så min tränare bara "Vad har hänt med dig?? Är vi säkra på att det är Martina vi har där uppe?" . Vet dock inte om jag bör ta det som att jag var dålig innan, eller bara blivit bättre :p  - jag väljer dock det sistnämnda! :U
2) Merlin i söndags! Efter att ha kämpat i en timme i söndags med o få ut honom på den jevla volten (kan berätta att det ändå inte gick, utan sandra fick gå där ute hos honom hela tiden), gick han nu ut efter typ 10 min :D visst använde jag mig utav 2 små knep, men det är försumbart såhär i början! :U Väl på volten gick han hur snällt och fint både i skritt och trav..- YAY! :D
3) Min tränare avslöjade något i bilen på väg hem i tisdags. Något som jag visserligen redan typ visste via lite inside-info, men de va kul att få de bekräftat! :D Dock är det inte helt officiellt än, så skriver det inte nu, men det är iallafall kuuuuul! :D Oerhört skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0