John Blund, come to me!

God afton kära läsare!
Ja, idag har varit en dag i full gång!!

- Skola.   Ståltanten bjöd på semlor på historialektionen vilket nog fick henne lite mindre hatad (iallafall av mig - jag är lättköpt :u). Dock förklarade hon sedan att anledningen till detta var att det sägs att Gustav den 3djes pappa dog av att han åt för många semlor... Hmm, kanske inte var så snällt, trots allt..

- Stan.   Ja, det blev ett himla rännande där idag. Började med fika med Annorna, Tuva och Filippa vid halv 1 inne på Waynes - och där satt vi ända tills vi fick meddelandet om att LOUISE KLARADE UPPKÖRNINGEN vid halv 4. Hurra hurra hurra! :D  Vidare efteråt till Nilson, köpte dopskor (tyvärr hittar jag ingen bild på internet, så får fota dom imorgon själv). Vidare till HM och köpte klämmor, samt apoteket och köpte ny pulig handkräm (eftersom att min förra tagit slut) Oo)

Susanne.   Ja, vidare hem till den bruttan för o hämta en kofta jag ska låna imorgon :) Även liten minipromenad hann vi med. Kvalitetstid verkligen..

- Hem.  en ytterst kort stund, sen vidare in till stan för...:

- Bio.   Män som hatar kvinnor, med Tuva & sillkompis. Sjuukt läskig film men jävligt bra. Mesigast var ju dock jag och anna som satt under min jacka och klämde varandras händer till handsvett haha xD Kuligt var det iallafall, slutet var heeelt perfekt :'D (kan ju inte skriva hur, ifall någon ska se den.. det var iallafall det ultimata slutet och en verklig twist!). Se den!

Nu är man till sist hemma, lite smått uppjagad får jag väl erkänna. Lite småläskigt att sova här själv i lägenheten efter en sån film... (det första jag gjorde var tex att dra undan duschdraperiet från badkaret.. - louise och tuva vet nog varför ^^).
Nu får det dock bli sängen - en lång dopdag imorgon! Även om jag inte ska va hos Elina förrens 10 imorgon (vi ska klä på oss, sminka oss och fixa håret tillsammans) - och hon bor en minut ifrån mig - ska man ändå upp halv 8. Innan jag beger mig till henne ska det nämligen peelas, filas, målas, rakas, smörjas, inpackas - ja det är massa som ska göras! Leo lär väl aldrig förlåta mig om jag ser dålig ut på hans dop.

Så nu ska jag:
1) Kontrollera ännu en gång att ytterdörren är låst.
2) Försöka leta upp sladden till cd-spelaren någonstans i röran. Har en känsla av att Olas balladlåtar kommer få mig att somna som en stock - trots den extremt läskiga filmen.
(på tal om Ola är detta en stor dag - Louise sjöng med i Natalie och gillade att den kom på radion!! oj oj oj...)

NATTI!

Kommentarer
Postat av: Anna

Shied vad mkt du har gjort idag. Haha ståltanten försöker ta död på er alla. Mohaha... ;-)

2009-03-07 @ 07:46:41
Postat av: Louise

Hahaha jag gillade den i min GLÄDJEYRA över att vara ute SJÄLV på gatorna och cruisa i vår lilla bil :D!!! Blir inte för glad nu ;) dessutom tycker jag frutansvärt synd om dig med duschdraperiet xD :(

2009-03-11 @ 18:31:45
URL: http://tinuviel.bloggie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0