poison<3

Det finns inget dåligt humör som en häst inte kan fixa. Så jag stack till stallet och träffade mina killar :) (poison, baguette, jacques, kalif och merlin). Skötning av poison - väldigt mysig idag faktiskt! Annars är poison en sån häst som är väääldigt mån om sin frihet (han har blivit kvarlämnad på betet, när de andra hästarna åkt hem, flera gånger. Så där har han fått stå kvar med enbart ett gäng kossor bara för att det inte gick och fånga honom haha). Hursomhelst tycker han alltså inte om att känna sig fångad, så därför brukar han backa undan när jag kramar honom eller klappar honom i huvudet för länge (eller ska sadla honom haha). Idag var han iallafall jättegoosig :):)  Vi stod och kramades läänge och tillslut la han så jäävla mycket vikt på min axel (hans huvud) xD men det var väldigt mysigt! :)  och så säger dom att hästar inte förstår människor... Min pule-gaus! :')

Nu är man iallafall hemma och klockan är halv 5.. usch, känns som om man sovit bort hela lördagen!! Jag som ska vara så stressad och tidseffektiv borde väl veta bättre än att sova hela morgonen! -.-  Men det är ju så skööönt :)
Nu blire iallafall lite fixpix, ska städa mitt rum och sedan kommer suss ikväll, och så blir det vidare till en pule-fest hos axel. Jag och Louise har som mission of the evening att främja EARTH HOUR även på festen. Gör det ni med, vetja! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0