Trrrrääening!

Halloj. Blir ett litet snabbisinlägg här va- bussen till träningen går om 25 minuter.
Hemma från skolan blev det till att hämta ut min klänning (den lila ni vet?) som jag ska ha på dopet på lördag. Lite orolig vart jag allt (man vet ju inte säkert hur det är med storlekar när man beställer hem via internet - kan ju vara litegranna +-). Som tur var så satt den som en smäck! :D Lagom tajt och lagom lång :) Puuulet.. Nu är det bara skorna också..

Så nä, mycket mer innan träningen har man inte hunnit (provade den ju givetvis ett tag). Strax (eller jag, om 2 timmar 8-)) blire alltså träning och sen ännu mera matteplugg. Hörs ikväll!




Skåne runt, on my way to practice!


Kommentarer
Postat av: Jénny

Ååh, lägg in en bild på klännignen sen :D

2009-03-03 @ 20:54:23
URL: http://wannabedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0