Stall i mitt hjärta!

Då har man varit i stallet och hälsat på pållarna då! :D Åkte dit för att hämta lite lön, såhär lagom till Elysée, kristinas och mormors födelsedagar osv :)  Efter cykelturen dit mötte man några härliga stallungar som sprang runt med en sprayflaska i handen. Nostalgi på hög nivå det där - vilka tider det var! :'D När man kunde åka direkt till stallet från skolan och vara där heeela dagen och kvällen, utan att egentligen göra någonting alls där. Såfort det blir vår/sommar och jag får liite mindre att göra ska jag bli en sån där stallunge igen!

Nu blir de fixpix och sen är det snart dax att åka till Elysée! See ya.


Kommentarer
Postat av: Anna "The one and only"

hahha :) jag gör sådär fortfarande fast på atleticum! det är wonderbart! :P

2009-03-15 @ 16:25:18
URL: http://xnilsonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0