SNÖÖÖ!

Ja, nu har det återigen kommit vacker snö till vår vackra stad! :)
Liite småbuttert, eftersom att jag precis bestämt mig för att börja cykla till skolan. En stark sol som sken in genom mitt fönster imorse övertygade mig om att våren var nära - när jag skulle cykla hem började små blöta flingor falla från himlen. Men inte klagar jag, jag tycka om snö! :D (dock blir det nog den gamla hederliga bussen imorgonbitti om vädert fortsätter på samma bana). Att cykla i snö gör jag bara inte!

Så, med detta snöoväder (massa snö + massa bussar både dit o hem + bushen = inte bra), min trötthet, allt jevla pluggande och mitt stökiga rum, blir det alltså ingen träning för mig idag =(
Istället ska jag från och med nu, vara SUPEREFFEKTIV (annars blir jag arg på mig själv för att jag missade en träning i onödan!). För att tvinga mig själv att vara det, ska jag redovisa allt jag gjort senare ikväll. Det jag har att välja mellan är:

- 3 labbrapporter (varför är lärarna alltid de som har sämst planering?? Först har vi i princip inga labbrapporter att lämna in alls på ett bra tag, sen kommer alla på samtidigt att "hejsan hoppsan, kurserna avslutas om några månader- nu måste dom lämna in labbrapporter!  - Vilket gör att vi nu har 1 labbrapport i biologi, 1 i kemi och 1 i fysik att lämna in. Sjuuukt snällt..
- 2 psykologiuppgifter (att psykologi med den läraren är en monster-kurs är ju ingen nyhet..)
- Förbereda religionsdebatt
- Träningsdagbok (7 veckor... - jag är SÄMST!)
- Projektarbete (oj, vad jag har att skriva...)
- Lägga in kläder (och sortera)
- Kolla upp högskolor/universitet på internetsidor jag fått av syo
- Kolla upp/sök bostad i Lund (sidor av syo)
- Skriva CV + personligt brev (?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0