Slutresultat!

Den hära nu-måste-jag-få-saker-gjort-så-jag-inte-behöver-erkänna-en-dålig-självdisciplin-i-bloggen-pressen funkade haha ;)  har inte såå himla mycket att stryka, trots att jag varit aktiv hela kvällen dock :( men lite har jag fått gjort iaf:
- Biologilabben, till 90% klar :)  (och det tar tid att skriva en labb!)
- Träningsdagbok, v. 3-6
- Psykologiuppgift 1

Nu ska jag lägga mig och kolla Scrubs, för sen ska man upp halv 6 imorgon (trots att man inte börjar förrens 10 -.-) eftersom att siz fyller år, så då ska vi upp och sjunga! Efter det ska jag göra mitt yttersta för att börja med kläderna då, och inte gå och lägga mig igen (tvivlar dock på att jag lär klara det, men försöka går ju).
Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0