Slitsamt värre.

Hemma från träningen- äntligen! Gud vilken jobbig träningstid det har varit... Lite småbra träning, gick väl inte helt fy skam men inget glänsande heller direkt. Det värsta är dock när man slängs in i nya saker som andra fått göra innan men inte jag. Visst vill man göra allting skitbra, men hur ska det gå om man precis börjat prova? Som idag till exempel, när jag skulle göra ett block jag gjort en gång i skritt, ingen gång på bocken! Visserligen gick typ hälften faktiskt, men ändå. Det är svårt att vara nöjd när det inte går helt bra, även om jag vet att jag gjort mitt bästa och hade dåliga förutsättningar från början. Ibland känns det verkligen som att jag är den ende som aldrig får göra fel!

Iallafall var det inte slut efter träningen - då skulle vi rulla in 2 jättetunnor med foder! Påpekas bör att de stod inne i en hästtransport, ute på bakgården med djupa vattenpölar och gegga, i ösregn, och vägde typ 100 kg. Dessa skulle lastas upp på en säckakärra uppe i transporten och sedan in i stallet och voltigerummet. Det roligaste var när vi skulle tippa över den, så säckakärran ställde sig på hjulen. Jag hoppade och hängde mig i handtagen, säckakärran rör sig inte en millimeter bakåt. Annica får ta tag i mig midja, och dra mig neråt för att öka tyngden - tung var den ^^  Eller när vi bumpade ner för de små "kanterna" som finns på rampen på en hästtransport, med typ 5 cm emellan: bump, *rull*, bump, *rull*, bump, *rull*, bump, *rull*, SPLASH- ner i en vattenpöl. Och jag bara "Det är ju som Flumride!!". Lite småkorkat, men visst ligger det lite sanning i det hela xD

Nä, så väl hemma var man ju liiite trött och liiite ont i ryggen efter att ha asat in dessa 2 fedetunnor. Inte är det en dans på rosor att vara voltigör, inte. Så för mig blev det ett varmt bad såfort jag kom innanför dörren, som fixade ryggen lite. Men ajaj, Lena kommer inte bli glad på mig på måndag .. :/  Råkade dessutom somna i badet tror jag, inte helt bra va xD  men äh, nu blir det dags att ta tag i psykologi-arbetet. Ska "göra intervju med mamma" nu (som jag kommer kalla det i arbetet). Bör läsas som: "hitta på fejkade svar som låter bättre".
Sov gott era-jävlar-som-inte-har-fågeln-i-psykologi-och-kan-sova-gott-och-snart. Och nej, jag är inte bitter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0