Sen torsdagskväll

Vet ni vad jag älskar?? Jo, att köra bil!! :D Var ju ute och brummade innan träningen idag, och började som vanligt ute vid ÖRS (fosie industriby). På gatorna där kör ungefär 3 bilar i timmen, och då är det 3 andra övningskörare xD Iallafall är det ett väldigt bra ställe att börja på (iome att jag fortfarande är lite osäker på dragläget). Iallafall movade vi oss snabbt ut på de riktiga gatorna vid ekohallen där och tränade mycket på svänger (var man ska ligga i filen osv). Lite småtråkigt kunde jag tycka, men det är säkert nödvändigt att kunna.
Hursomhelst bar det sedan av ut och in i rondeller (jag kan köra i rondeller!!) och helt plötsligt var jag nära den gamla vägen till Svedala, så hejsan hoppsan där fick jag köra!! Upp i 70 och allt (H) haha. Och på detta sätt spann vi ju vidare, så jag fick köra hela vägen till Bökeberg! :O:D  Det värsta var dock när det kom ett jävla tåg! (ofta liksom xD). och givetvis var det en FET uppförsbacke precis innan spåret!! Men, jag lyckades både stanna och starta igen i den, efter att tåget passerat :O 
Nä, lide coolt vare allt att cruisa runt där bland alla bilar, och köra in på Bökebergs gård :D (synd bara att ingen såg mig ;() Nä, idag är jag faktiskt stolt över mig! :D

Träningen gick också rätt nice :) Var Regent och därmed ingen lagkür förutom på bocken, men det tar vi på torsdag! :D Lite grund var också skönt att få gjort. Tävling redan den 19e april ju!! Hemmaplan på ÖRS :) osäkert hur/var jag ska tävla bara, men det tar vi när det kommer.
Imorgon blir vi även anmälda till tävlingen i Holland- wiiiiie :D

Nu slits man iallafall av beslutet mellan att påbörja nästa Psykologi B-uppgift eller att gå och lägga sig. Dels för att jag är trött (både i huve och rygg) och dels för att jag har Svenska B-nationella (uppsats) imorgon i 5 jävla timmar! -.- Känns kanske som om man bör vara utvilad då? Mjo, jag tror jag gör så faktiskt.. Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh ja bil är typ de bästa som finns! & gissa vem som kör upp nästa vecka? ;) Haha, äsch det vet du ju redan :D kl.9 den 9e juuu! :) hehehehehe men asså, hur gick nationella? :O vilken skrev du?? :)

2009-04-01 @ 19:14:55
URL: http://flumemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0