saturday daaaaay

Hurra hurra, det är lördag! :D 
Lite hurrande blev det även igår - Mormor hade 70-årskalas med mig, leo, systrar, mamma, peter, hennes 2 systrar och deras karlar. Blev faktiskt över förväntan-trevligt :) dom dära gubbarna är för roliga alltså! :D ingvar och arne - the muppets haha xD Till exempel satt mamma och höll i leo, arne sitter i soffan en bit bort och bara "leo.... leo!.." , o sen tittar han på mamma med gravallvarlig min och bara "e han döv?", som för att han inte svarade eller nåt xD  och sen höll mormor på att duka ut och sa nåt spydigt och han bara (med samma min) "ska du ha grädde i ögat?!". Haha på en bred gubba-skånska xD Kul kul...
Där fick vi iallafall massa krubb - smörgåstårta (med martini! tänk att mormor bjuder mig på det..), asgod hallontårta (med vin!) och tillsist lite godis och chips :)
Vid 10 rullade jag ut därifrån, och hade sikte mot Fridhemstorget där sillkompis bor temporärt och så blev det NV/NI-umgänge :) och trots avstängning av tvn av cj, brottning med tuva, skymmande av tor, sitta-ivägen av filippa och stå-ivägen av schmitt lyckades jag ändå se den sista scenen i Hundtricket!! :D Den är så himla fiin :') faboritfilm!<3  Den ska padde allt få bränna till mig..
Efter att ha blivit iväglurade på fel håll hem av Tor, mötte jag saknade Ninus (en gammal lagkompis) på den feliga bussen. När hon frågade ute på "Grönbetet" om vi skulle av där, förstod vi att vi åkt fel xD Tillbaka igen och vänta lååång tid på bussarna!

Idag sov man alltså liite för länge :( men sen blev det kröning!! :D Ut i riktiga trafiken med korsningar, trafikljus, mötande bilar, vägarbete och rondeller idag- fick bara motorstopp en gång i en korsning xD stolt över mig själv faktiskt xD
Iväg en snabb runda till ÖRS och hälsa på mina 5 killar där ^^ och sen jogging hem - duktigt värre!
Nu blire lite fixpix och sen får man nog påbörja färden.. Ikväll blir det filmkväll i Höör!
Må väl allihopa! xD

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA ASS JAG DÖR NÄR JAG LÄSER OM KALASET HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD

"e han döv??" HAHAHHAHAHAHAAHA xD

2009-03-21 @ 20:20:02
URL: http://flumemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0