Quick-date

Hej allihopa!
Nu blir det ett kort inlägg - upptäckte nyss att jag har väldigt bråttom! -.-  Kom hem från skolan för bara en stund sen och här har man suttit och vandrat runt på det fantastiska cyber-nätet. Så INTE vad jag behöver men whatever! Fett studig dag med bara 10 minuters lunchrast typ (och 70% har spenderats på datortorget för o skriva klart labbarna!).
och labbarna ja! Biologilabben skrevs klart - 6 sidor där! På kemilabben fick jag göra om diagramen hela tiden kändes det som!! Datorn ville verkligen inte som mig! En gång fackades det helt och felmeddelanden dök upp - dokumentet visade bara några små rutor!! Panik typ, en hel labb försvinner på deadlines-dagen! Dock hade man Emil några datorer bort som kunde hjälpa mig att återskapa hela dokumentet! :)

Nu blire iallafall brått! Bussen går om 10 minuter och jag har inte ens bytat om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0