pist off-morgon!

Om det är något jag stör mig oerhört mycket på så är det dålig framförhållning! Utan framförhållning kan man inte planera, och vad tycker vi om det? (NNNN)!! 
Nä, så idag är jag jävligt sur på Malmö stad -.-
1) MFF spelar mot Kosovo idag klockan 13.00 - (vilket Peter upplyste mig om vid 12). Hemmamatch tydligen, vilket innebär ==> Jag kunde varit där!! Men nej, upptäcker inte att det är hemma förrens 12.30 - hinner jag ta på mig, sminka mig och ta mig dit på 30 minuter? ÄEH!
2) Inne på msn 12.50 upplyser Jénny och Emma mig om att Robin B har spelning idag, i malmö! Hinner jag ta på mig, sminka mig och ta mig dit på 10 minuter? ÄEH!
3) I allt elände försöker jag trösta mig med att iallafall se matchen live på sydsvenskan (som dom skryter så jävligt med att man "kan"). Funkar det jävla skitet?! ÄEH!

Där fick man för att man tog sovmorgon nån jevla gång! -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-28 @ 16:22:10
Postat av: Jénny

Haha, förlåt men min dator har damp!





Attans, vilken otur du har idag!

2009-03-28 @ 16:23:08
URL: http://wannabedu.blogg.se/
Postat av: Anna

Blö. Positivt är dock att det inte var spec bra stämning på matchen och sjukt lite folk där. :-o desto roligare var det i baltiskan febr det var cheerleading tävlingar! Kul :-D

2009-03-29 @ 00:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0