När morgondagens morgon glimmar (8)

God morgon everybody! (eller kan man säga god morgon om man aldrig gått och lagt sig?) Hm...
I vilket fall som, härligt med morgon! och väldigt härligt är också det jag fått gjort inatt! (nej, jag har fortfarande fastnat med fysiklabben :@), men däremot har jag skrivit 6 veckors träningsdagbok!! :D och det är inte lite! Vääldigt skönt att ha det ur vägen - nu är det nämligen bara förra veckan kvar att skriva tills de ska lämnas in imorgon :)  Labben ska jag fixa i eftermiddag!

Konstigt nog är jag inte särskilt trött heller :S eller konstigt e det kanske inte - jag har ju hällt i mig x antal kg koffein xD eller okej, kanske inte kg... men MYCKET iallafall xD  Stackars Trassel har legat i fotändan av min säng och glott surt på mig hela natten haha. Lilla tjockisgumman brukar ligga mig varje natt och sova - inget sånt har det blivit inatt inte.

Men, nu får man väl börja fixa sig ^^ om typ en timme blir det dags att cykla till skolan (bläh). Nä, onsdagar brukar vara rätt chilliga. Och när jag kommer hem ska jag hämta Trassel och så ska vi gå och ta en tupplur nån timme :) Även Pancakes kan få va med - den stackaren har väl inte heller fått sova, med tanke på att ljuset har varit tänt och musik har varit på hela natten. Stackars gosedjur! xD

Kommentarer
Postat av: Tuva

MARTINA! du är ju sjuklig du, hur fasen kan du vara så pigg i skolan när du inte sovit på heeeeela natten?? jag höll på riktigt att somna på historian i morse och då har jag ändå sovit 7 timmat inatt :O.. kanske är det jag som är sjuklig... xD

2009-03-18 @ 17:04:36
URL: http://nossnevsavut.blogg.se/
Postat av: Anna :)

Stackars gosedjur! xD

ahahhahaha :P

2009-03-19 @ 16:24:34
Postat av: Martina

Tuva: Nej, ingen kan klandra någon för att somna på ståltantens historialektioner- oavsett hur många timmar man sovit innan :P

Anna: Haha gosegoooos xD

2009-03-19 @ 16:27:29
URL: http://baloooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är sjuk människa! :O Du måste SOOOOVA! <3

2009-03-19 @ 18:58:18
Postat av: Emma

Oj! Det var jag som kommenterade! ;) Haha

2009-03-19 @ 18:59:12
URL: http://flumemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0