Mer voltige!

Hejsan allihopa everybody!
Nu blev jag glaad :D Varför? Jo, kom nyss hem från träningen och skulle låsa upp dörren. Sjutillhållar-låset låst. Varför, undrade jag någon sekund. Sen kom jag på det - mamma och Kristina är hos peter ikväll/inatt (mammas särbo), så jag ska vara själv. Vad tycker vi om det? Puuulet! :)

Idag har också varit ganska puligt :) En lång skoldag dock (8-16 -.-) men biologilabb på slutet - jag gillar biologilabb! :D Särskilt när Bertil kommer in i salen, preciis när jag härmar Pacman med en gurka för Louise, haha. Men så är vi ju lite busiga också - de visste han ju om haha xD

Hemma hann man i princip bara byta om, sen var det dags att gå ut o köra :D Gick faktiskt väldigt bra idag- tom krypkörningen satt idag ^^ (dock är de för jevla tråkigt att krypa fram i 0,01 km/h :p). Körde tom om en annan övningskörare idag, jävla dålig var han.  (mohaha :D)

En lite smålullig träning sen, på Regent som gick lite sådär idag. Massa idioten och sådant också, nu när Pernilla (min ena tränare) är frisk igen. Hej, andnöd! xD  En liten nyhet dock : ingen mer gymnastik på sofielund på lördagar, numera ersatt med bock/styrketräning på Bökeberg... Inte bra eftersom:
1. Gymnastikträningarna är oftast ganska så roliga! Särskilt när Edvin (gymnastiktränaren) är där, eller när vi har trampolin.
2. Det finns inget som är så jobbigt som ett fyspass i en gymnastiksal med alla redskap och utrustning som finns där. Efter 2 timmar där inne kunde man knappt gå nerför trappan, så död var man. Härlig känsla de där!
3. Nu blir de ytterligare en träningsdag i bushen. Dels blir de ytterligare 80 kr per vecka, men framförallt ännu mera tid! Nu lär man vara uppbokad iallafall mellan 13.30-17.45 varje lördag...
Där rök de mysiga, varma vår-skötningarna utomhus med Poison.

Men men- mer voltige!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha xD klart man är busig :D frågan är bara vem som var busigast.... ;)

2009-03-11 @ 18:38:08
URL: http://tinuviel.bloggie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0